Siirry pääsisältöön

Leipä ja palaneet popcornit

Olen saita, pihi, itara. Meitä on paljon. Meitä, jotka viemme yhteiseen juhlapöytään pussin mikropoppareita. Toiset ovat leiponeet mokkapaloja. Joku on vääntänyt sushia tuntitolkulla. Onko sinun käsityksesi vieraille tarjottavasta sunnuntaibrunssista leipä. Vittu, leipä! Minun on. Minua pitää kasvattaa. Minulle pitää sanoa. Minua saa oikaista. Kun vien yhteiseen pöytään halvinta Pirkka-olutta, otan ilmeen, jolla viestin, että olen alipalkattu luokanopettaja. Olen uhri. Multa on viety lomarahat ja mut on pakotettu kikyyn ja kukaan ei mua puolusta.

Kommentit