Siirry pääsisältöön

Eduskuntavaalit 2019


Eduskuntavaalit. En ole ehdokkaana. Miksi olisinkaan? Jos olisin, minulla olisi muutama pommin varma vaalislogan.
- Parempi tulevaisuus ilmassa, vihreä merkintä Wilmassa. ( Vihreät)
- Kolmikantaa tarvitaan, kolmiportaista tukea Arkadiaan! ( SDP)
- Suomen erottava Pisa-tutkimuksesta! ( Perussuomalaiset)
- Itsenäistä tiedon hankintaa, itsenäisiä projekteja, itsenäistä vastuuta! ( Kokoomus)
- Eduskunnassa kasvatuskeskustelun mentävä aukko arvojen kohdalla. ( Keskusta)
- Yksittäiset koulut tekemään tulosta! Voiton tavoittelu koulunpidon lähtökohdaksi! (LiikeNYT)
- Vaikka hallituksen luuta lakas, kyläkoulut takas! ( Keskusta)
- SOTE-uudistus kouluihin! Yksi maakuntarehtori, samanlaiset koulupuvut, yksi keskuskeittiö, yhteiset pelisäännöt! ( Kokoomus)
- Attendo ja Pihlajalinna järjestämään koulunpito! Ajetaan luokanopettajia taksilla maakunnan perimmäisiin kolkkiin. Veronmaksajat maksajina ja hyötyjinä! ( Kokoomus)
- Åland halua liitty Sverige! Koulunpitomodell kunde man matkia enligt Sverige. Bra resultat! (RKP)
- Lisää valinnan vapautta kouluihin! Miksi lapseni ei saa ratsastusopetusta? ( Kokoomus)
- Luonnon monimuotoisuus turvattava. Lasten monimutkaisuus myös. ( Vihreät)


Kommentit