Mistä helvetistä keuliminen on taas tullut muotiin? Että rasittaa katsoa keulivia penskoja. Keulivat kauppojen edessä, koulujen pihoilla, pyörätelineillä, joka paikassa. Onko se nykypyörillä niin paljon helpompaa? Keuliminen, kiroilu ja aikuisten silmille reipas ja rohkea hyppiminen. Minkä takia sitä siedetään?
Opettajan työ 2000-luvulla
Siis keuliminen on ihan huippu taito! Ite oikeen nautin kun pennut keulii vaikkapa kouluun mennessä. Luulen että se on muotijuttu youtuben kautta, sieltä ainakin mun poika on katsellut muiden taidonnäytteitä. Tai joo, enempi ehkä flippejä ja muuta vaativampaa katselee mutta ehkä keuliminen on sellainen kevytversio flipeistä? Kiroilu ja aikuisille uhittelu on ihan eri juttu. En siedä itsekään.
VastaaPoista