Siirry pääsisältöön

Joulugallup-vastaus Valokuvaajan silmin blogikirjoittajan kyselyyn

 

          Kiitos Jasmin haasteesta. Tässä vastineeni.

                                

                    Missä vietät joulua?

Vietän joulua naamarin takana, naamari päässä,haalari päällä.

Mitä puuhastelet joulun välipäivinä?

Juon olutta, snapseja ja saunon.

Joulupukin kuuma linja vai Samu Sirkan joulutervehdys?

Ei kumpikaan.

Joulusauna aamulla, päivällä vai illalla?

Joulupäivänä, jouluyönä, aatonaattona ilman naamaria.



Joulukinkku vai graavilohi?
Lohi.

Perinteiset jouluruoat vai erilainen joulumenu joka vuosi?
Perinteinen. Kala, kirkas, olut, viini ja punssi.

Mitä kuuluu joulupöytääsi?

Olut, kirkas, laatikkoviinit ja tortut.

Jouluruokia vain aattona vai tapaninpäivään asti?

Viimeiseen tölkkiin. 

Vaalea vai tumma glögi?

Ei kumpikaan. 

Suklaakonvehdit vai vihreät kuulat?
Suklaakonvehdit.

Piparit vai joulutortut?

Torttu

Parasta joulussa?

Se, kun joulu loppuu ja arki palaa.

Joululahjojen saaminen vai antaminen?
Inhoan antaa. Vielä enemmän inhottaa saada.

Pehmeät vai kovat paketit?
Lasiset.

Avaatko lahjat jouluaattona vai joulupäivänä
Aattona, jos saan. Toivon, etten saa yhtään. Annan lapsille paljon. Itselle ostan hyvän oluen.

Aito joulukuusi vai tekokuusi?
Aito.


Suomenkieliset vai kansainväliset joululaulut?
Amerikkalaiset, Crosby, Presley, Sinatra, Perry Como ,Rat Pack

Jouluna juhlavaatteet vai rento oloasu?
Parta ja punainen asuste

Joulutähti, hyasintti vai amaryllis?
Amaryllis

Jouluaattona leffoja vai lautapelejä?
TV ja radio.

Kuvaile perinteistä jouluaattoasi
Aamulenkki. Naamari päähän ja baanalle. Illalla saunaan ja olutta ja suolasta.



Joulupäivänä jotain ohjelmaa vai yökkärissä rennosti kotosalla?
Kevyt asu.

Joulukoristeet pois heti joulun pyhien jälkeen vai vasta loppiaisena?
Sitten kun kuusi rapisee neulaset lattialle.

Kumpi mielummin

Skippaisit joulun Skippaisit uudenvuoden

Luopuisit suklaasta - Luopuisit juustoista

Joulutee - Joulukahvi

Tekstiviesti - Joulukortti

Paljon lahjoja - Lahjaton joulu

Joulu ilman musiikkia - Joulu ilman leffoja

Joulu kotona - Joulu muualla (esim. mummolla, Ruka, yms)

Voisit syödä vain jälkkäreitä - Voisit syödä vain suolaista

Valokuvaisit kaiken - Et voisi käyttää kameraa ollenkaan

Kommentit

Lähetä kommentti